Wordpress Keresőoptimalizálás

Végső WordPress SEO útmutató: Optimalizálja webhelyét 2022-ben

Szeretné megtanulni, hogyan optimalizálhatja webhelyét a WordPress SEO segítségével, de nem tudja, hogyan kezdje el? 

Azért vagyunk itt, hogy segítsünk neked! 

Az egyik legjobb SEO-bővítményként tudjuk, mi kell ahhoz, hogy bizonyos webhelyek jobb helyezést érjenek el, mint mások a keresési eredmények között. Ebben a bejegyzésben megtudhatja a legjobb WordPress SEO tippeket és trükköket webhelye optimalizálásához. 

A legjobb az egészben, hogy ez a végső WordPress SEO útmutató lépésről lépésre lefedi a WordPress SEO összes részletét. 

Nyugodtan használja az alábbi tartalomjegyzékünket, hogy navigáljon ebben a zsúfolt WordPress SEO útmutatóban: 

Kezdjük az alapokkal: mi az a SEO, és miért fontos? 

Mi az a WordPress SEO?

A SEO vagy a keresőoptimalizálás a weboldalak optimalizálásának gyakorlata annak érdekében, hogy ingyenes organikus forgalmat generáljon a keresőmotoroktól, például a Google-tól.

Ezért a WordPress SEO a WordPress oldalak és bejegyzések optimalizálásának gyakorlata, hogy előkelő helyet foglaljon el a SERP-ben. Ez jó minőségű célzott forgalmat fog eredményezni webhelyére.

A SEO-val az a cél, hogy kövesse a WordPress SEO bevált gyakorlatait a webhelyén. Ezzel a keresőmotorok könnyedén felfedezhetik az Ön tartalmát, és megjeleníthetik azt a keresési eredmények között.  

A keresőmotorok három dolgot tesznek annak érdekében, hogy megtalálják és megjelenítsék az Ön tartalmait a felhasználók számára: 

  • Feltérképezés : Fedezzen fel tartalmat az interneten minden talált URL átvizsgálásával
  • Indexelés : rendszerezheti a feltérképezés során talált tartalmat, hogy gyorsan felkerülhessen a keresési eredmények közé a releváns lekérdezésekre
  • Rangsorolás : Az indexelt tartalom rendezése a keresési eredmények között oly módon, hogy a legrelevánsabb tartalom jelenjen meg felül

Napi szinten a Google több mint 5,5 milliárd keresést dolgoz fel … Képzelje el, mennyivel nagyobb forgalmat érhet el egy magas rangú!  

Egyszerűen fogalmazva: a SEO életre kelti webhelyét. Természetesen ez nem egy éjszakai stratégia, de az eredmények megérik. 

Arról nem is beszélve, hogy vannak útmutatók (például ez), amelyek segítségével beindíthatja a WordPress SEO stratégiáját. 

A WordPress SEO alapjainak levezetése 

Mielőtt elkezdené, győződjön meg arról, hogy webhelye be van állítva a SEO-hoz. A következő 4 kérdés megválaszolása segít mindent a kerékvágásba lendíteni.  

1. Az Ön webhelye indexelt? 

Az első dolog, amit meg kell tennie, hogy megbizonyosodjon arról, hogy webhelyét a keresőmotorok indexelhetik. 

Az „index” egy másik szó az adatbázisra gondolhat. Amikor a Google indexel egy webhelyet, beviszi a webhely adatait az adatbázisába. 

Ha webhelye nem szerepel az adatbázisukban, a felhasználók nem találják meg webhelyét kereséssel. Nagyon fontos, hogy webhelye indexelve legyen. 

A WP irányítópultján láthatja, hogy webhelye engedélyezi-e az indexelést. Nyissa meg a Beállítások » Olvasás menüpontot az irányítópulton. 

wordpress seo láthatósági beállítások

Az indexelés engedélyezéséhez  törölje a jelet a Keresőmotor láthatósága melletti jelölőnégyzetből .

Ha Ön All In One SEO felhasználó , az IndexNow funkció segítségével felgyorsíthatja az indexelési folyamatot.

Az AIOSEO az egyik leghatékonyabb WordPress SEO bővítmény a piacon. Több mint 3 millió webhelye támaszkodik rá a helyezések és a forgalom növelése érdekében. Az AIOSEO telepítésével és aktiválásával kapcsolatos részletes utasításokért tekintse meg ezt az útmutatót .

És az egyik ok, amiért annyira szeretik, az IndexNow .

Az IndexNow egy olyan protokoll, amely automatikusan értesíti a keresőmotorokat, például a Binget, a Yandexet és másokat, amikor új tartalmat tesz közzé vagy frissíti régi tartalmát. Ezt a hatékony funkciót az AIOSEO beállításaiban, majd az Általános beállítások » Webmestereszközök menüpontban érheti el .

Az IndexNow segít abban, hogy tartalmait gyorsabban indexelje.

Az IndexNow aktiválásával kapcsolatos részletes utasításokat itt találja .

2. Webhelye WWW vagy nem WWW?  

Várjon… eldöntheti, hogy webhelyének URL-je WWW-e vagy sem? 

Úgy van. Webhelyének címe a következőképpen fog kinézni: 

https:// www. samplewebsite.com vagy http://samplewebsite.com 

A Google ezen URL-ek közül csak az egyiket azonosítja webhelyként – mindkettőt nem választhatja ki. 

Másrészt, sokat beszélnek arról, hogy melyik URL a jobb… A WWW jobb, mint a nem WWW? 

Nem mindegy, melyiket választod. Ha azonban ezt megtette, válassza ki a webhely címét, és ragaszkodjon hozzá. Ahogy korábban említettük, a Google csak egy webhelycímet azonosít. 

Szerencsére a WordPress használatával egyszerűen beállíthatja az URL-beállításait a Beállítások » Általános menüpontban . Ezután írja be a kívánt URL-t a WordPress címébe (URL) és a webhely címébe (URL). 

wordpress URL beállításai

3. WordPress URL-jei SEO-barátok? 

Egy SEO-barát URL így néz ki: 

http://www.example.com/how-to-make-a-website

Ez az URL rövid, rendszerezett és könnyen olvasható. A keresőmotorok és az online felhasználók meg tudják mondani, miről szól ez a weboldal – hogyan készítsünk webhelyet. 

A nem optimalizált URL-ek viszont rendezetlenek és hosszúak. Általában számokat, betűket és speciális karaktereket tartalmaznak. 

https://www.example.com/?p=10467X&UKEwiv9vuz1tXsAhU

Annak érdekében, hogy URL-jei SEO-barátak legyenek, lépjen a Beállítások » Állandó hivatkozások és bejegyzés neve menüpontra. 

wordpress SEO barát állandó linkek

Ez az URL-struktúra a legtöbb esetben SEO-barát, de nem minden webhelyre vonatkozik. 

Például egy hírközlő webhelynek szüksége lehet egy URL-re, amely tartalmazza a napot és a nevet. Vagy egy több száz cikket tartalmazó nagy webhelynek egyéni struktúrára lehet szüksége. 

Ebben a cikkben megtalálhatja a vállalkozása számára legjobb URL-struktúrát .  

4. Biztonságos a webhelye? 

A webhely biztonsága mindig is a Google elsődleges prioritása volt. Azt is szeretnék biztosítani, hogy a Google-tól elért webhelyek is biztonságosak legyenek, és védjék a felhasználók adatait. 

Ezért javasolja a Google az SSL / HTTPS implementálását minden webhelyen. 

Az SSL egy iparági szabvány biztonsági intézkedés, amely titkosított kapcsolatot hoz létre az egyes látogatók böngészője és az Ön webhelye között. Ez további biztonsági réteget ad a WordPress webhelyéhez.

Miután telepítette az SSL-t webhelyére, egy lakatjel jelenik meg a címsorban, jelezve a látogatóknak, hogy biztonságos oldalon vannak. Ezenkívül a webhely címe HTTPS helyett HTTPS-sel kezdődik.

wordpress ssl https for seo

Például a MonsterInsights URL-je mellett egy zár található, a HTTP után pedig egy „s”. Ez azt jelenti, hogy a webhelyük titkosított. 

Tehát amikor egy online felhasználó bejelentkezik az Ön webhelyére vagy vásárol egy terméket, az SSL-tanúsítvány jobban védi az adatait. 

Ingyenes SSL-tanúsítványt kaphat egy WordPress-tárhelyen vagy a WordPress SSL-bővítményén keresztül.

Ezt a bejegyzést is megtekintheti, ha többet szeretne megtudni a WordPress biztonságának megőrzéséről . 

5. Használja a legjobb WordPress SEO beépülő modult 

A WordPress SEO elsöprő tud lenni, különösen az elején. Szerencsére egy plugin segítségével kezelheti ezt a stratégiát. Egy SEO beépülő modul felhasználóbarát funkciókkal segít optimalizálni webhelyét.

Tehát melyik SEO bővítményt érdemes használni? 

Nézze meg az All in One SEO-t !

Az All in One SEO a WordPress eredeti SEO beépülő modulja, amelyet több mint 3 millió webhely használt szerte a világon.

Az AIOSEO az egyik legjobb WordPress SEO bővítmény a piacon.

Az All in One SEO segítségével egyszerűen végrehajthatja az oldalon belüli SEO optimalizálást, például hozzáadhat metacímet és leírást. A bővítmény néhány további előnye: 

  • Automatikusan generáljon webhelytérképet, és generálja azt a népszerű keresőmotorok számára
  • Teljes körű támogatást nyújt a Google Knowledge Graph és a Schema.org kivonatokhoz
  • Könnyen implementálja a Google AMP SEO-t
  • Építsen ki stratégiai belső kapcsolatokat a Link Assistant segítségével
  • Adjon hozzá speciális e-kereskedelmi SEO támogatást a WooCommerce-hez
  • Oldalkészítő integrációk
  • Könnyen megvalósíthatja az átirányításokat
  • És több

Leegyszerűsítve, az All in One SEO gondoskodik az oldalon belüli SEO és technikai SEO optimalizálásról, amelyre a webhelyéhez szüksége van.

Az AIOSEO telepítésével kapcsolatos részletes utasításokért tekintse meg ezt az útmutatót .

6. Hozzon létre egy XML-webhelytérképet 

Az XML-webhelytérkép a webhelyén található összes fontos URL listája. Amikor elküld egy webhelytérképet, a Google megérti és indexeli az Ön tartalmát. 

Ha nem tölt fel XML-webhelytérképet, a Google-nak gondot okoz a weboldalak azonosítása. 

Az All in One SEO segítségével könnyedén elkészítheti webhelytérképét, és elküldheti az összes népszerű keresőmotornak. Webhelytérkép létrehozásához lépjen az All in One SEO » Webhelytérképek oldalra . 

wordpress oldaltérkép generátor

Amikor lefelé görget, látni fogja a webhelytérkép-beállítások listáját . Ezekkel a beállításokkal kiválaszthatja, hogy mely oldalakat kívánja hozzáadni. 

wordpress oldaltérkép beállításai

Ügyeljen arra, hogy be legyen kapcsolva a Webhelytérkép-indexek engedélyezése opció. 

További részletekért tekintse meg az XML-webhelytérképek és az All in One SEO című cikkünket . 

Hogyan optimalizálhatja blogbejegyzéseit

Most, hogy tudja, hogyan kell konfigurálni a WordPress SEO alapvető beállításait, itt az ideje, hogy megtanulja, hogyan optimalizálhatja a bejegyzéseit a SEO számára. 

7. Kulcsszókutatás 

A kulcsszókutatás a SEO kulcsfontosságú része. Ez az a gyakorlat, hogy azonosítani kell azokat a kifejezéseket, amelyeket az emberek beírnak a keresőmotorokba, hogy ezeket felhasználhassa a bejegyzéseiben. 

A kulcsszavak a Google rangsorolásának fontos tényezője, amely meghatározza, hogy bejegyzése megjelenjen-e a keresési eredmények között.  

Szóval, hogyan végez kulcsszókutatást? Nagyon sok különböző tényezőt kell figyelembe venni: 

  • Relevancia – Ügyeljen arra, hogy a kínált tartalom szempontjából legrelevánsabb kulcsszavakat válassza ki
  • Nagy keresési mennyiség – Válassza ki azokat a kulcsszavakat, amelyeket a legtöbb ember valószínűleg használni fog 
  • Verseny – Ideális esetben alacsony versenyszámú kulcsszavakat kell használnod, így könnyen rangsorolhatod a tartalmat

Javasoljuk, hogy használja a kulcsszókereső eszközöket , hogy hasznos és nagy mennyiségű kulcsszavakat találjon közönsége számára. A kulcsszókutatásról is olvashat bővebben .  A kulcsszavak rangsorolásának nyomon követésére is használhatja a kulcsszavai teljesítményét.

A belső linkelés egyszerűen egy oldal összekapcsolása a webhely másik oldalával. Ezeket a hivatkozásokat „belsőnek” nevezzük, mert az Ön webhelyén belül találhatók. 

Tehát miért SEO barátok a belső linkek?

Fenntartják az olvasók érdeklődését – Amikor egy felhasználó elolvassa a blogbejegyzését, rákattinthat egy belső hivatkozásra, hogy elolvasson egy másik blogbejegyzést, és így tovább. 

Tegyük fel például, hogy ír egy útmutatót a növényegészségügyről. Belső hivatkozásokat adhat hozzá más, szobanövényekkel, kültéri növényekkel és fákkal kapcsolatos bejegyzésekhez. 

Egy olvasó azt gondolhatja: „Hűha! Rengeteg információ van a növényegészségügyről. Nem kell más forráshoz mennem, ezen a weboldalon minden megtalálható, amire szükségem van.” 

Ha az olvasók érdeklődnek a tartalom iránt, az növelheti tekintélyét és rangsorolását.   

Javítják a navigációt a webhelyen – A belső linkek segítik az olvasókat és a Google-t a webhelyen való navigálásban. Konkrétan a Google könnyebben azonosítja és rangsorolja bejegyzéseit a kereséshez. 

Belső hivatkozás hozzáadásához lépjen a blogbejegyzéséhez. Jelölje ki a hivatkozni kívánt szót, és kattintson a hivatkozás ikonra. 

belső linkelés a wordpress seo-hoz

Írja be a linkelni kívánt blogbejegyzést, és nyomja meg az Enter billentyűt. 

link beszúrása a wordpressbe

De ahogy a webhelye növekszik, szinte lehetetlen megjegyezni az összes hivatkozást.

Ismét itt jön a segítség az AIOSEO erőteljes Link Assistant funkciójával.

A belső összekapcsolási stratégia javítása érdekében a Link Assistant

A Link Assistant segítségével stratégiai belső kapcsolatokat építhet ki robotpilóta segítségével, így sokkal könnyebbé válik a feladat. Ezenkívül megjeleníti a webhely árva oldalait is. Ezek olyan oldalak, amelyek nem tartalmaznak belső hivatkozásokat, ami ronthatja a SEO-t és a felhasználói élményt (UX).

belső linkelés egyszerűsítése és gyorsítása érdekében a Link Assistant javaslatokat ad arra vonatkozóan, hogy mely cikkekre hivatkozzon a tartalomban, és milyen hivatkozási szöveget használjon. Dönthet úgy, hogy az összes linkjavaslatot egyszerre szeretné felvenni, vagy külön-külön is hozzáadhatja azokat az ellenőrzés során.

A Link Assistant használata is rendkívül egyszerű. Ha az AIOSEO telepítve van, görgessen le a blogbejegyzés aljára. Az AIOSEO beállításaiban kattintson a Hivatkozássegéd fülre a belső hivatkozási javaslatok listájának megtekintéséhez, beleértve a használható horgonyszöveget. 

Az aioseo link asszisztens megkönnyíti a belső összekapcsolást

Egyszerűen válassza ki azokat a hivatkozásjavaslatokat, amelyeket hozzá szeretne adni a bejegyzéséhez, majd kattintson az Alkalmaz gombra. Ez ennyire egyszerű!

A blogbejegyzések navigációjának javításának másik módja a horgonylinkek használata. A horgonylinkek segítségével az olvasók körbeugrálhatnak az oldalon. Ez különösen fontos a hosszú cikkeknél. 

A horgonyhivatkozásokat általában arra használják, hogy egy tartalomjegyzéket a bejegyzés címsoraihoz és alcímeihez kapcsoljanak. Ez a bejegyzés megtanítja Önnek, hogyan kell horgonylinkeket hozzáadni .

Kattintson ide, ha többet szeretne megtudni a belső linképítés javításáról .

Gyakran előfordul, hogy külső hivatkozásokat adnak hozzá a tartalomhoz. A webhelyek külső hivatkozásokat mutatnak más webhelyekre néhány okból: 

  • Kutatás 
  • Affiliate partnerek 
  • Ajánlások 

Az értékes forrásokra mutató hivatkozások hitelesebbé tehetik a tartalmat. De itt a külső hivatkozásokról van szó. 

Amikor a keresőmotorok azonosítják őket a webhelyén, átadhatják a hivatkozási jogosultság egy részét ezeknek a külső linkeknek. 

Ezzel együtt, ha egy külső forrásra hivatkozik, és nem szeretné átadni a hivatkozást, akkor adja hozzá a nofollow -t . Ez azt mondja a Google-nak: „Ez a link nem kapcsolódik a webhelyemmel. Kérem, ne térképezze fel ezt a linket.” 

Az All in One SEO segítségével nofollow -t is hozzáadhat külső hivatkozásaihoz. 

Menjen a blogbejegyzés szerkesztő oldalára. Válassza ki a linket tartalmazó blokkot, és nyomja meg a link ikont. A külső hivatkozás beszúrása után kattintson a „nofollow” link hozzáadása elemre . 

nofollow hivatkozás hozzáadása a wordpress-hez

10. Képek optimalizálása 

Bár a képek nagyszerűen kiegészítik a tartalmat, lelassíthatják webhelyét. Ezt elkerülheti tömörített, jó minőségű képekkel. Ez az image SEO fontos része , egy másik erős.

Ha tömörít egy fényképet, akkor a képfájljait összezsugorítja anélkül, hogy rontaná a minőséget. Javasoljuk, hogy tömörítse a képeket , mielőtt feltölti őket a WordPressbe. 

A képek tömörítése mellett a fényképekhez címet és alternatív szöveget is kell adni. Az alternatív szöveg az „alternatív szöveg” rövidítése. 

Az alternatív szöveg és a cím segít a Google-nak megérteni, hogy mik az Ön képei. Ez egy hasznos eszköz a látásvesztésben szenvedők számára is. 

A WordPressbe feltöltött minden egyes képhez alternatív szöveget és címet adhat. 

növelje a kép SEO-ját alternatív szöveggel és címszöveggel

Próbálja meg minden feltöltött képhez alternatív szöveget és címet adni. Ha van értelme, kulcsszavakat adhat hozzá a fényképek rangsorolásához. 

11. Kategóriák és címkék hozzáadása 

A rendszerezett tartalomban könnyű navigálni – a kategóriák és a címkék segítenek ebben. Mielőtt elmagyaráznánk, hogy a kategóriák és címkék hogyan hatnak a SEO-ra, magyarázzuk el, mik ezek. 

Kezdjük a kategóriákkal. A kategóriák téma szerint rendezik a bejegyzéseket. Tegyük fel például, hogy van egy spanyolországi utazási blogja. 

Néhány kategória a következő lehet: 

  • Spanyol konyha
  • Italok
  • Városnézés 
  • Körbejárni 

A kategóriákra úgy is tekinthet, mint egy könyv fejezeteire – minden fejezet egy széles témát fed le. A WordPressben minden bejegyzést kategorizálni kell, különben „nem kategorizálva” címkét kap. 

Most beszéljünk a címkékről. Míg a kategóriák tágabb témákba csoportosítják a blogbejegyzéseket, a címkék minden blogbejegyzést 1 vagy 2 kulcsszóval írnak le. 

Térjünk vissza a spanyol utazási blog példájához. 

Néhány címkét hozzáadhat a „Városnézés” című blogbejegyzésekhez: 

  • Építészet 
  • Szobrok 
  • Természet 

Látja, hogyan határozzák meg ezek a címkék a kategóriát, városnézést? Tehát, ha cikket ír Spanyolország strandjairól, akkor a „Városnézés” kategóriát és a „Természet” címkét adja hozzá. 

Tehát hogyan javítják a kategóriák és a címkék a WordPress SEO-t? 

A belső linkekhez hasonlóan a kategóriák és címkék is javítják a webhelyen való navigációt. Az olvasók és a Google könnyebben átnézhetik blogbejegyzéseit, ha rendszerezettek. 

A MonsterInsights kategória- és címkekövetőjével optimalizálhatja kategóriáit és címkéit . Ez az eszköz elemzi, hogy mely kategóriák és címkék generálják a legnagyobb forgalmat. 

Nem tudja, hogyan adjon kategóriákat és címkéket a bejegyzéséhez? Elolvashatja útmutatónkat: Hogyan működnek a WordPress kategóriái és címkéi. 

12. Optimalizálás a keresési eredményekre  

Most, hogy tartalma SEO-barát, optimalizálhatja azt a keresési eredményekhez. 

Ez az egyik legjobb módja annak, hogy javítsa a tartalom átkattintását az eredmények között, így esetleg nagyobb forgalmat generálhat. 

A bejegyzés- vagy oldalszerkesztőben görgessen lefelé, amíg meg nem jelenik az AIOSEO-beállítások . Írja be a blogbejegyzés címét a bejegyzés címe alatt.

wordpress title tags meta description

Az AIOSEO kiszámítja, hogy milyen hosszú a címcímkéje. Nem lehet hosszabb 60 karakternél. 

Következő a meta leírása . A meta leírása összefoglalja a keresőmotorokon található tartalmat. Az All in One SEO azt javasolja, hogy a meta leírás ne legyen legfeljebb 160 karakter hosszú. 

wordpress meta leírás

Utolsó a kulcsszavak . Amikor megadja elsődleges és másodlagos kulcsszavait, az AIOSEO értékeli, hogy milyen jól helyezkednek el. 

Elemezheti az oldalon lévő SEO-t is – néhány példa a tartalom hossza, a belső linkek és a külső hivatkozások. 

wordpress on-page SEO elemzés

A keresési eredményekre való optimalizálás javítja az átkattintási arányt és végső soron a keresőoptimalizálást. 

13. Optimalizálás többnyelvű SEO-hoz

Az internet segített a világnak globális faluvá válni. Ennek eredményeként a világ minden sarkából szerezhet látogatókat a webhelyre. Ez az oka annak, hogy a WordPress SEO feltörése, amelyet alkalmaznia kell, többnyelvű SEO-ra optimalizál. Ez egyszerűen azt jelenti, hogy optimalizálni kell webhelyét és annak tartalmát a lokalizált anyanyelveken való felfedezhetőség érdekében.

Az AIOSEO fordítási API -jával rendkívül egyszerű a többnyelvű SEO optimalizálása. Ennek az az oka, hogy az API-t úgy alakították ki, hogy megkönnyítse a fordítási beépülő modul számára a tartalom fontos elemeinek lokalizálását. Ilyenek például a kulcsszavak, a metaadatok, a közösségi beállítások és még sok más.

A többnyelvű SEO megvalósítása azt eredményezi, hogy tartalmainak nagyobb esélye lesz a nemzetközi rangsorolásra.

14. Válaszolj a megjegyzésekre 

Mindig biztató észrevételeket kapni az olvasóktól… De néha kicsúszhat a kezéből. 

Először is, szabaduljon meg a spam megjegyzésektől. A spam megjegyzések helyet foglalnak, és nem adnak értéket a tartalomhoz. Ráadásul a spam megjegyzések rossz hivatkozásokat tartalmaztak, amelyek szabotálhatták a tekintélyét, és negatívan befolyásolták a keresőoptimalizálást.  

Egy spamszűrő szolgáltatás, mint például az Akismet , távol tartja ezeket a megjegyzéseket a webhelyéről. 

Hú, ez egyszerű megoldás volt. De itt van egy másik probléma is, amellyel találkozhat: SOK megjegyzés. 

Míg a blogbejegyzések fellendítik a WordPress SEO-t (és jól érzik magukat), lelassíthatják a webhely sebességét is. 

Ha ez a helyzet, akkor megjegyzéseit különböző oldalakra kell osztania. Ez a bejegyzés lépésről lépésre  segít a megjegyzések oldalszámozásában .

15. Elemezze webhelyét 

Webhelye elemzése nélkül nem fogja tudni, hogyan teljesít a WordPress SEO. Az AIOSEO webhelyelemző funkciójával megcélozhatja a kritikus problémákat és figyelmeztetéseket. 

Az All in One SEO alatt kattintson a SEO elemzés elemre.

wordpress SEO audit

Innen ellenőrizheti SEO webhely pontszámát. Az általános ökölszabály az, hogy a 60-as vagy annál magasabb pontszámot kell elérni. Ha végül alacsony pontszámot kap, görgessen lefelé, és keresse meg az általános pontszám és a helyezés javítására vonatkozó javaslatot. 

wordpress SEO oldal elemzés

Például a fenti képernyőkép alapján úgy tűnik, hogy erről a webhelyről hiányzik néhány kritikus terület az alapvető SEO-hoz. Most, hogy ismerjük ezeket a problémákat, kijavíthatjuk őket, és növelhetjük SEO pontszámunkat. 

Másrészt elemezheti a versenytársak webhelyeit is. Kattintson a Versenytársak webhelyének elemzése elemre, és írja be a webhely URL-címét. 

Innen összehasonlíthatja a fontos mutatókat, például a kulcsszavakat és a webhely betöltési idejét. 

Az AIOSEO mellett a Google Search Console -t és a MonsterInsights -t is érdemes használni az organikus forgalom elemzéséhez. 

A MonsterInsights használatáról ebben az útmutatóban tudhat meg többet: A Google Analytics megfelelő hozzáadása. 

16. Sémajelölés hozzáadása

A sémajelölés olyan kód, amelyet elhelyez a webhelyén, hogy segítse a keresőmotorokat, hogy informatívabb eredményeket adjanak a felhasználóknak. A sémajelöléssel bővített kivonatokat adhat a keresési eredményekhez, ami javíthatja az organikus forgalmat

Például… látott már valaha ehhez hasonló keresési eredményeket? 

wordpress séma gazdag kivonatok

Vagy talán ez? 

tekintse át a séma bővített kivonatait

Ez 2 példa a sémajelölésre . A sémajelölés kétségtelenül több információt közöl az oldalról, mint egy tipikus keresési kódrészlet, ami segít vállalkozásának kitűnnie a többi keresési eredmény közül, és növeli az organikus forgalmat.  

A séma hozzáadásához kattintson a Keresési megjelenés lehetőségre az All in One SEO alatt . 

wordpress sémajelölési beállítások

Ezután görgessen le a Sémajelöléshez. 

Adja meg vállalkozása adatait a sémajelölés hozzáadásához a Google-on. Ha Ön helyi vállalkozás, helyi keresőoptimalizálási funkciónkkal helyi sémát is hozzáadhat .

17. Optimalizálja közösségi megosztását 

Valószínűleg legalább egyszer megosztottál egy blogbejegyzést a Twitteren vagy a Facebookon. Amikor megosztasz egy blogbejegyzést, az alábbi képhez hasonló valami jelenik meg a hírfolyamodban. 

wordpress social seo

Észreveszi, hogy a címsor, a leírás és a kiemelt kép készen áll a megosztásra? Ez nem véletlenül történt – a Smash Balloon optimalizálta közösségi beállításait. 

A közösségi beállítások optimalizálása két dolgot tesz lehetővé: 

Könnyűvé teszi a megosztást – Mivel minden készen áll, a felhasználóknak csak a „megosztás” gombra kell kattintaniuk.    

Kulcsszavak és alternatív szöveg – A további optimalizálás érdekében kulcsszavakat és alternatív szöveget adhat a képhez, címhez és leíráshoz. 

Az AIOSEO segítségével beállíthatja a Facebook és a Twitter megosztását. A blogbejegyzés szerkesztő oldalán térjen vissza az AIOSEO beállításaihoz, és kattintson a Közösség elemre. 

közösségi beállításokat

Lefelé görgetés közben szerkessze a címet, a leírást és a médiát. Javasoljuk, hogy releváns kulcsszavakat és alternatív szöveget használjon a bejegyzés optimalizálásához. 

wordpress seo közösségi beállítások

Blogbejegyzése készen áll a közösségi megosztásra. Ezzel a bejegyzéssel közösségi megosztási gombokat adhat hozzá blogjához: Közösségi megosztási gombok hozzáadása.

 

Forrás: Aioseo.com

Comments are closed.